مهدی هاشمی دستگیر و روانه زندان می‌شود
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

مهدی هاشمی دستگیر و روانه زندان می‌شود

دستگاه قضایی بنای امتیاز دادن به احدی را ندارد و انتساب به شخصیت‌ها و افراد شناخته شده در جامعه به هیچ عنوان نمی‌تواند دستگاه قضایی را نسبت به اجرای قانون و عدالت دچار تردید کند. معاون اول قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی بنای امتیاز دادن به احدی را ندارد و انتساب به شخصیت‌ها و افراد شناخته شده در جامعه به هیچ عنوان نمی‌تواند دستگاه قضایی را نسبت به اجرای قانون و عدالت دچار تردید کند.

به گزارش ایسنا حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی در حاشیه همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و ائمه جماعت مساجد در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در دستگاه قضایی هیچ امتیازی به افراد به خاطر موقعیت اجتماعی و سیاسی و نوع انتسابشان وجود ندارد. وی ادامه داد: به خاطر اینکه کسی فرزند شخصی است یا در واقع کسی منتسب به جریان یا جایی است، به هیچ عنوان دستگاه قضایی بنا به اغماض و کوتاه آمدن ندارد.

حجت‌الاسلام رییسی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی دستگاهی مبتنی بر قانون و عدالت است و آنچه وظیفه خود می‌داند با جدیت تمام دنبال می‌کند و مردم باید در این رابطه در جریان قرار بگیرند و تاکنون سعی شده در خصوص برخوردهایی که در دستگاه قضایی صورت گرفته است، اطلاع‌رسانی مناسبی شود. وی ادامه داد: بحث‌هایی که در روزهای اخیر در بعضی مطبوعات و رسانه‌ها مطرح می‌شود یا برخی گفته‌ها مبنی بر امتیاز دادن دستگاه قضایی، صحت ندارد.

معاون اول قوه قضاییه در خصوص پرونده مهدی هاشمی گفت: حکم جلب مهدی هاشمی صادر شده و وی دستگیر و روانه زندان خواهد شد، بنابراین پرونده ایشان مانند بقیه پرونده‌های دیگر، عادلانه رسیدگی خواهد شد. در دستگاه قضایی قضات عادل کم نیستند و توسط قاضی عادلی که از طرف دستگاه قضایی تعیین شود، به پرونده مهدی هاشمی رسیدگی می‌شود.

وی در خصوص نامه بدون امضای مهدی هاشمی تصریح کرد: ایشان تفاوتی با دیگر متهمان از نظر دستگاه قضایی ندارد و چون ایشان از نظر دستگاه قضایی در معرض اتهام قرار دارند اتهام ایشان مانند تمامی افراد در معرض اتهام رسیدگی خواهد شد. حجت‌الاسلام رییسی همچنین عنوان کرد: هدفمند کردن یارانه‌ها تحولی بزرگ در اقتصاد کشور ماست و همکاری همه لایه‌های اجتماعی و قوای سه گانه و دستگاه‌های مربوط و نیز رسانه‌ها را می‌طلبد بنابراین همه باید کاری بکنند که این تحول بزرگ اقتصادی مانند تمامی موفقیت‌هایی که تاکنون نظام ما داشته است، موفق شود.

وی ادامه داد: قانون هدفمند کردن یارانه‌ها را مجلس تصویب کرده و دولت در میدان اجرا قرار گرفته است و دستگاه قضایی هر گونه کمکی را که بتواند، به مجموعه اجرایی ارائه می‌کند. معاون اول قوه قضاییه رمز موفقیت هدفمند کردن یارانه‌ها را در تبیین و روشنگری رسانه‌ها دانست و گفت: رسانه‌ها نقش موثری در روشنگری جامعه و مردم دارند بنابراین چون مردم بهترین همکار در این میدان هستند، اگر به مردم آگاهی داده شود و موضوع برای آن‌ها کاملا روشن شود می‌توانیم با نیروی مردم که یاران و همکاران در اجرای این تحول بزرگ هستند، به موفقیت برسیم.

 





:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 4 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: